Forum Forum Miasta i Gminy Pako뜻 Strona G농wna Forum Miasta i Gminy Pako뜻
Forum Miasta i Gminy Pako뜻
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U퓓tkownicyU퓓tkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj si, by sprawdzi wiadomo턢iZaloguj si, by sprawdzi wiadomo턢i   ZalogujZaloguj 

Alladyn Orient Grill

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Miasta i Gminy Pako뜻 Strona G농wna -> Miasto
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo뜻
paul kemp
nowy mieszkaniec



Do낢czy: 21 Sty 2007
Posty: 2
Przeczyta: 0 tematw

Ostrze풽: 0/5
Sk켨: polandia

PostWys쿪ny: Pon 14:35, 28 Maj 2007    Temat postu: Alladyn Orient Grill

I jak oceniamy nowy punkt gastronomiczny?

Poza faktem, 풽 ostatnio poprosilem o salatke grecka, a to co dostalem nie zawieralo ani pomidorow ani sera feta ani tez oliwek, to stwierdzam, ze inwestycja ta jest jak najbardziej trafiona. Czas oczekiwania na pizze oscyluje miedzy 1.5 do 2 godzin, ale nie niech to nie zraza milosnikow fast foodu. Zamowien mnostwo, a kierowca dowozacy papu nie odpoczywa i gnie bambochy az milo sie patrzy.

Nie wiem jak kebaby, bo jakos nie mialem okazji przetestowac, ale slyszalem, ze robia je z mielonego miesa wieprzowego, a nie kurczaka, co na starcie juz daje 8 punktow.

Prognozuje niezle obroty i calkiem przyzowity zysk.

Pozdrawiam


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo뜻
Go뜻







PostWys쿪ny: Wto 14:38, 29 Maj 2007    Temat postu: pizzernia

Fajnie, 풽 taki lokal w Pako턢i si pojawi, mo퓆a wic zje뜻 i u nas pizze a nie je펋zi specjalnie w tym celu do Ina, Janikowa czy Barcina! Tury턢i odwiedzaj켧y nasze miasteczko bd tak풽 mieli dodatkow opcj po퓓wienia si!!! I o to chodzi!
Powrt do gry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo뜻
go뜻
Go뜻






PostWys쿪ny: Pi 23:33, 08 Cze 2007    Temat postu:

Z jednej strony dobrze, 풽 co nowego powsta쿽, lecz pizza jest do bani, mimo, wszytsko musz jeszcze sporo si nauczy, a najbardziej mnie zdziwi쿽, 풽 pizza jest dostarczana troch ju "ozib쿪" (czy풺y nie sta ich by쿪 na torb termiczn?)
Do뜻 czsto odwiedzam Pako뜻, ale jak narazie to pizze sobie tu daruj i wol pojecha do Ina lub nawet Janikowa, innych "specja농w" nie prbowa쿮m.

Pozdrawiam
Powrt do gry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo뜻
zawiedziona
Go뜻






PostWys쿪ny: Nie 19:19, 10 Cze 2007    Temat postu: pizza

To fak,풽 pizza wcale nie jest ciep쿪 i racj ma "go뜻",풽 Ci co j robi du퓇 musz si jeszcze nauczy>Ciasto po prostu jest do kitu-zby mo퓆a po쿪ma ( i wcale nie mam sztucznych)
Powrt do gry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo뜻
ekhue^
nowy mieszkaniec



Do낢czy: 21 Cze 2007
Posty: 6
Przeczyta: 0 tematw

Ostrze풽: 0/5
Sk켨: spod Twojego 농퓃a

PostWys쿪ny: Czw 18:13, 21 Cze 2007    Temat postu:

ja jako jad쿪m i mi smakowa쿪 Smile tylko kurde ser by mogli zmieni
w skali od 1 do 10 ma u mnie 9 Smile


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo뜻
Yelonek
nowy mieszkaniec



Do낢czy: 09 Lip 2007
Posty: 7
Przeczyta: 0 tematw

Ostrze풽: 0/5

PostWys쿪ny: Pon 13:01, 16 Lip 2007    Temat postu:

Rwnie jad쿮m tam pizz i jestem zadowolony. Nie jestem wybredny co do jedzenia. By wprawdzie pewien zgrzyt, bo musia쿮m prosi o podanie sztucw i talerzykw. Ostatecznie jednak jako to prze퓓쿮m. No ale mo풽 to tylko ja nie lubi je뜻 pizzy rkoma.

Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo뜻
ekhue^
nowy mieszkaniec



Do낢czy: 21 Cze 2007
Posty: 6
Przeczyta: 0 tematw

Ostrze풽: 0/5
Sk켨: spod Twojego 농퓃a

PostWys쿪ny: Sob 23:13, 01 Wrz 2007    Temat postu:

polecam kebeb amerykanski xD

Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo뜻
ana
nowy mieszkaniec



Do낢czy: 22 Pa 2008
Posty: 2
Przeczyta: 0 tematw

Ostrze풽: 0/5

PostWys쿪ny: 쫞o 22:20, 22 Pa 2008    Temat postu:

Buahahha tury턢i - ale wracajac do tematu to pizza u mnie na 6 w skali 10 pkt.to prawda cos ten ser taki nie taki zw쿪szcza jak troche ostygnie a kebab amerykaski - ociekaj켧y t퀅szczem paskudnie odsma풹ny kotlet schabowy wsadzony w s쿽dkaw bu쿸. W pocz켾kowej fazie dzia쿪nia owej instytucji zamowi쿪m kebab a w 턳odku sama skra- tak jakby sie jad쿽 resztki no i jak za ta kase to ma쿽 napakowany- ale mo풽 (na dzie dzisiejszy) co sie zmieni쿽:)dowz ok ale jak mawia pewien Szekspir z braku laku i kit dobry chocia konkurencja nie byle jaka i musza sie zacz켧 stara bo ludzie zaczn uciekac.
BTW kiedy na blokach by쿪 턻ietna pizzeria!


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Wy턻ietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Miasta i Gminy Pako뜻 Strona G농wna -> Miasto Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie mo풽sz pisa nowych tematw
Nie mo풽sz odpowiada w tematach
Nie mo풽sz zmienia swoich postw
Nie mo풽sz usuwa swoich postw
Nie mo풽sz g쿽sowa w ankietach

fora.pl - za농 w쿪sne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin